5 λόγοι για να κάνετε redesign στo website σας!
Πόση αξία έχει για σας η ιστοσελίδα της επιχείρησή σας;
Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, πρέπει να κατανοήσετε τη σημασία του ιστότοπού σας. Η παρουσία σας στο διαδίκτυο είναι ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία για να συνδεθείτε με τους πελάτες σας, να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να αυξήσετε την επιχειρηματική σας δραστηριότητα.
Πόσα χρόνια έχουν περάσει από τότε που δημιουργήσατε το εταιρικό σας website ή από το τελευταίο του επανασχεδιασμό του; Αν έχετε περάσει την πενταετία, τότε πρέπει να κάνετε κάτι άμεσα!
Σε αντίθεση με τα old school, vintage και retro αντικείμενα, που συνεχίζουν ακόμα να συναρπάζουν μικρούς και κυρίως μεγάλους, μια ιστοσελίδα παλαιάς εποχής όχι απλά δεν συναρπάζει κανέναν, αλλά διώχνει και πιθανούς νέους πελάτες. Γι’ αυτό και έχει παρατηρηθεί ότι οι μεγάλες εταιρείες προχωρούν σε redesign του website τους περίπου κάθε τρία (3) χρόνια!
Η εμφάνιση του website σας είναι η κύρια αιτία για να χάσετε πελάτες, αφού το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι κρίνει την αξιοπιστία μιας εταιρείας με βάση την εμφάνιση του website της.
Το γενικό design, το ξεπερασμένο UI & UX, το παρωχημένο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, ο μεγάλος χρόνος αναμονής για φόρτωση των σελίδων ή ένα εταιρικό site που ανανεώθηκε τελευταία φορά πριν από χρόνια έχουν αρνητικές συνέπειες στην πρώτη εντύπωση που θα δημιουργήσει για εσάς ένας νέος επισκέπτης. Και η πρώτη εντύπωση καθορίζει αν αυτός ο νέος επισκέπτης θα γίνει πελάτης σας ή όχι…
Η εμφάνιση δεν είναι το παν στην πραγματική ζωή, αλλά στον κόσμο του Internet, όπου ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και όλα αλλάζουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ένα απαρχαιωμένο website χρειάζεται συχνά redesign για πέντε πολύ σημαντικούς λόγους:
1. Διαμορφώνει την αξιοπιστία της εταιρείας σας
Ο κυριότερος λόγος κατασκευής εταιρικής ιστοσελίδας είναι για να δημιουργήσει αξιοπιστία και να ισχυροποιήσει το brand name σας. Πόσο καλά το κάνει όμως;
Παρουσιάζετε μαρτυρίες πελατών σας (testimonials); Μοιράζεστε τα λογότυπα των πελατών σας (client portfolio); Εξηγείτε τους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι πρέπει να εμπιστεύονται την επιχείρησή σας;
2. Επηρεάζει το customer experience
Μπορεί όταν φτιάξατε το website σας να μην υπήρχαν smartphones & tablets, αλλά τώρα που η πλειοψηφία των αναζητήσεων γίνεται σε κινητές συσκευές και το mobile commerce κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος πως εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στις mobile συσκευές; Έχετε responsive σχεδίαση; Εκτός από την εμπειρία του επισκέπτη, μια mobile first προσέγγιση μπορεί να σας φέρει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα καθώς πλέον η Google στα αποτελέσματα της προωθεί περισσότερο τις ιστοσελίδες που είναι φιλικές με τις κινητές συσκευές.
Οι σημερινοί καταναλωτές επισκέπτονται το website σας για να βρουν απαντήσεις σε τυχόν ερωτήματά τους, για να αποφύγουν να επισκεφτούν τα γραφεία ή ένα κατάστημά σας. Αν το website σας δεν περιλαμβάνει τις πληροφορίες που αναζητούν ή δεν είναι εύκολα προσβάσιμες, τότε πιθανότατα θα οδηγηθούν σε κάποιον ανταγωνιστή σας.
3. Δείχνει πόσο τεχνολογικά ενημερωμένοι είστε
Οι καταναλωτές πάντα επιθυμούν το νέο, το καινούργιο, αυτό που αντικατοπτρίζει το πνεύμα της κάθε εποχής. Όταν ένα εταιρικό website μοιάζει σαν να φτιάχτηκε 10 χρόνια πριν, τότε ο επισκέπτης αναπόφευκτα συμπεραίνει ότι η εταιρεία σας, όχι απλά δεν συμβαδίζει με την εποχή, αλλά και ότι έχει να αναθεωρήσει τις εταιρικές πρακτικές και τη φιλοσοφία της από την προηγούμενη δεκαετία.
Για παράδειγμα, εάν ένα e-shop φαίνεται παρωχημένο στη σχεδίαση του είναι λογικό να σκεφτείτε ότι η εμφάνισή του δεν είναι μάλλον το μόνο χαρακτηριστικό του που έχει καιρό να αναβαθμιστεί και ότι είναι πιθανό να μην χρησιμοποιεί τους τελευταίους κανόνες ασφαλείας ηλεκτρονικών συναλλαγών. Το αποτέλεσμα είναι να βρείτε αμέσως ένα άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα που σας εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη για να πραγματοποιήσετε κάποια αγορά σας.
4. Ωραία ιστοσελίδα είναι η γρήγορη ιστοσελίδα
Το τελευταίο που επιθυμείτε είναι μια ιστοσελίδα που να δημιουργεί εκνευρισμό στον επισκέπτη. Λόγω των αυξανόμενων ταχυτήτων πρόσβασης στο διαδίκτυο οι χρήστες έχουν όλο και λιγότερη ανοχή στο χρόνο αναμονής. Αυτό είναι ακόμα πιο σημαντικό στις κινητές συσκευές, όπου οι χρήστες θέλουν ιστοσελίδες που φορτώνουν στιγμιαία ειδικά όταν βρίσκονται εν κινήσει.
Υπάρχουν εκατοντάδες στατιστικές έρευνες στο διαδίκτυο όπου μπορούμε να συναντήσουμε ενδιαφέροντα στοιχεία. Για παράδειγμα πόσο πολύτιμο είναι ένα διαδικτυακό δευτερόλεπτο;
- Για κάθε 1 δευτερόλεπτο καθυστέρησης οι προβολές σελίδων μειώνονται κατά 11%
- Για κάθε 1 δευτερόλεπτο καθυστέρησης η ικανοποίηση του πελάτη μειώνεται κατά 16%
- Για κάθε 1 δευτερόλεπτο καθυστέρησης χάνουμε 7% από το επιθυμητό conversion rate
- Εάν το e-shop σας παράγει κέρδος 1,000€ ημερησίως, 1 δευτερόλεπτο καθυστέρησης σας κοστίζει 25,000€ ετησίως.
Ο χρόνος είναι χρήμα, στη κυριολεξία!
5. Δείχνει εγκατάλειψη
Όταν ένας επισκέπτης μπαίνει σε ένα website που φαίνεται απαρχαιωμένο πέρνει την εντύπωση ότι απλά δεν σας νοιάζει. Μπορεί εύκολα να θεωρήσει ότι η αντίστοιχη εταιρεία βρίσκεται σε παρόμοιο στάδιο εγκατάλειψης ή να πιστέψει ότι έχει κλείσει εντελώς!
Αν βλέπατε τη βιτρίνα ενός καταστήματος γεμάτη σκόνη και τα προϊόντα που την γεμίζουν να είναι πενταετίας, δεν θα σκεφτόσασταν ότι το μαγαζί αυτό έχει κλείσει; Γιατί να αφήσετε τότε και την online βιτρίνα σας σε παρόμοια κατάσταση, πλήττοντας το κύρος και την αξιοπιστία της εταιρείας σας, ρισκάροντας ακόμα και την ύπαρξη της;
Ανανεωθείτε τώρα!
Εάν, λοιπόν, και το δικό σας website ή e-shop χρειάζεται επειγόντως το φρεσκάρισμα που θα το κάνει να ξεχωρίσει, να κερδίζει μόνο θετικές εντυπώσεις, να σας βοηθά να πετύχετε τους εμπορικούς σκοπούς σας και να απαντά στις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεστε, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να το αποκτήσετε!